Sala Gymnastikförening
Gymmix Gruppträning
Till deltagare i Gymmix ang coronaviruset
2020-03-20 12:44

Till deltagare i Gymmix

Sala Gymnastikförening vill fortsätta kunna erbjuda våra medlemmar träningsmöjligheter. Vi kommer att följa folkhälsomyndighetens råd och riktlinjer. Så länge du är frisk så gynnar träning kropp och själ!

Håll utkik på vår hemsida och facebookgrupper om eventuellt inställda träningspass.

Gymmix Sala kommer att anpassa deltagarantalen utifrån typen av pass så varje deltagare får sitt utrymme och minskar smittorisken.

Vi kommer undvika aktiviteter som innebär alltför nära kontakt. Box/styrka kommer därför att pausas tillsvidare.

Pass där man delar/byter redskap med varandra kommer att anpassas till ett pass där detta inte förekommer under rådande situation.

På yoga får du gärna ta med egen matta/handduk/filt.

- Har du symtom eller känning av symtom stannar du hemma! Har ni varit i riskområden bör ni undvika att vara i verksamheten i två veckor. Detta gäller både ledare och aktiva deltagare.

- Tvätta händer före och efter träning.

- Varje deltagare ansvarar för att rengöra eventuella redskap både före och efter passet. Sprayflaskor och papper förses av Gymmix.

- Håll avstånd mellan dig och andra deltagare.

Styrelsen Sala GF

Styrkemix på tisdagar2021-08-25 13:39