Sala Gymnastikförening
Viktig information om Juluppvisningen
2021-11-24 18:31

DIGITAL JULUPPVISNING 4/12

Då krav på vaccinationsbevis kommer att ställas för evenemang med över 100 personer från den 1/12 har styrelsen i Sala GF beslutat att vi genomför Juluppvisningen digitalt.

Ni som har köpt biljetter till uppvisningen har möjlighet att behålla dem och de gäller som entré till vårens uppvisning. Vill någon ha tillbaka pengarna går det att lösa. Se nedan.

Vi kommer att genomföra uppvisningen i Idrottshallen lördagen den 4/12 kl:14 tillsammans med alla gymnaster.

Uppvisningen kommer att live-sändas, via vår Youtube kanal - Sala Gymnastikförening
Sändningen startar 14.00.

Vi förstår att detta beslut väcker många olika känslor. Det baseras på att vi vill göra detta evenemang så säkert vi kan för våra barn och unga och minska risken för eventuell smittspridning speciellt då Västmanland har hög smittspridning. Vi hoppas på förståelse på hur vi väljer att hantera denna speciella omständighet.

Återköp av biljett
Om du vill få tillbaka pengarna behöver du lämna tillbaka julbiljetten du köpt tillsammans med kontaktuppgifter; fullständigt namn, mobilnummer samt bank/kontouppgifter.